۸ پاسخ

تنها لطفی ک میتونی در حق خودت کنی ماما بگیری الان تو این شرایط دیگه پرستارا حسابی منت دارن اگه نداشته باشی محل نمیدن

اگه طبیعی هستی قطعا باید ماما همراه بگیری خیلی تاثیر داره و انچنان هزینه زیادی نداره...

من فرصت نشد بگیرم ولی سه تا مامای بیمارستان همه‌شون حواسشون بهم بود و خیلی کمک کردن بهم

ولی در کل خیییلی تاثیر داره و ارزش هزینه کردن رو هم داره

از طرف بیمارستان بگیری فک کنم دو و نیم یا سه تومن باشه ازاد هم چهار ت یا پنج ت میگیرن من دیروز زایمان کردم ۵ گرفت

بین ۳ تا ۵ تومن بستگی به تایم زایمان تم داره

من زنگ‌زدم ۲۵۰۰بود خیلی خوب استرس نداری کمکت میکن در روند زایمان

سلام بله خیلی تاثیر داره من ۵ تومن دادم و واقعا عالی بود
ماساژ میده
ورزش میده
کمکت می‌کنه حتا دستشویی رفتنی
دل داری میده
ترس نداری انکار یه خواهر پیشته بر من واقعا خوب بود

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۱ ماهگی
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان مهرآسا مامان مهرآسا ۴ ماهگی
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 ۶ ماهگی
مامان گلاریس مامان گلاریس ۱۰ ماهگی