۸ پاسخ

درسته میگن تا یک سال طبیعی اما حتما دکتر برو شاید مشکلی باشه درمان کنی اگرم مشکلی نبود که هیچی

عزیزم حتما پیش دکتر ماما برو

عزیزم اگه دکتر نرفتی تا الان حتما برو هم خودت سونو اینا و آزمایش میدی هم همسرت ازمایش اسپرم میده

منم خیلی منتظر بودم چشمام دیگه سفید شدن😭😭پنج روز تاخیر داشتم دیشب پری شدم

ببین من یکسال و نیم فقط گریه کردم نمیشد البته همه ازمایشارو داذم و مشکلی نبود تا این مه بیخیال شدم و به لطف خدا الان بچه دومم باردارم

اگر خیلی پر حرارت هستید ، روزی یک لیوان جوشانده کاسنی بخورید
هم خودتون هم همسر

منم 😮‍💨یه چله بری کنیم نظرته؟

تا یکسال طبیعیع

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری