۳ پاسخ

اره بنظر من عادیه.. من شیافم میزنم برا دردم. دکترم گفت دوروز دیگه قعطش کن۳۷هفته کامل.. ماه درد ه اینا دیگه طبیعین.. ولی اگه دردت غیر قابل تحمل شد برو دکتر.. یه وقت دهانه رحمت باز نشه

اره به شدت درد میکنه

عادیه سیسی

سوال های مرتبط

مامان آرازوتودلیم مامان آرازوتودلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری