۶ پاسخ

قندعسلا 🥹😍
خدا نگهشون داره برات قشنگاروووو🩷🩷🩷💋

خدایا منم خیلی دوست داشتم دوقلو داشته باشم کاش هانا هم یه ابجی یا داداش داشت

ای جانم خدا حفظشون کنه

آخیی😻

دختر منم عاشق ماشینه از کجا گرفتی صورتیا رو؟؟ خیلی قشنگن😍

ای جانم عزیزم 🥺 خدا حفظشون کنه دختر منم ماشین بیشتر دوست داره تا عروسک🥹

سوال های مرتبط

مامان 🩵ابوالفضلمم🩵 مامان 🩵ابوالفضلمم🩵 ۲ سالگی
میدونم روز پسر 26امِ ینی همون شنبه ...ولی من امروز براش تایم گذاشتم فرداهم میبرمش پارک کیف کنه 🫠....چقد ذوق کرد و خوشحال شاد من برای ذوق تو چشاش همه زندگیمو میدم ...بردمش بازار براش یه اسباب بازی بگیرم به عنوان کادو روز پسر خودش رفت ماشینی که تو دستشِ رو برداشت لباس تنشم امروز براش گرفتم با یدونه کیک ...دورش بگردم چقد خوشحال شد مخصوصا ده بار شمعشو روشن کردیم تا دوباره خودش فوت کنه خاموشش کنه 😅 دردوبلات بجونم دلیلِ زندگیِ من ...قندِ روزای تلخِ من 🫠🫶🏻
روزت پیشاپیش مبارک یکی یدونه ی مامانی🥹🩵🩵🩵🩵🩵🩵








فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری