۱۰ پاسخ

ای خدااا عیب نداره عزیزم دیگه اتفاقیه ک افتاده قسمت شماهم اینجوری بوده ولی هرکاری کنی نمیتونی برگردی ب عقب پس سعی کن حداقل آینده تو اکی کنی بخاطر دخترت باید بهش حس پیدا کنی چیزایی ک برای خودت میخاستیو برای دخترت انجام بده اینجوری بخای فکر کنی همه چیز بدتر میشه خودت نابود میشی دخترتم گناهی نداره خواهرانه گفتم بهت عزیزم

دوست گلم خیلی برات ناراحتم ..نادونی پدرو مادرا تباه مبکنه آینده بچه ها رو🥺قلبم گرفت واس اینهمه ظلم ناحقی ک بهت روا شد ...عزیزم تا الان خوب نیاوردی اما منبعد و خودت باید ک بسازی..تو هنو خیلی خیلی جوونی ..خیلی باید تجربه کنی ...آینده تو بساز ..تو بهترین مادر باش برای جیگرگوشه ت و اول از همه خودت رو دوست داشته باش..من برای جال خوبت دعا میکنم🩷

واقعا مادر خوبی بچه رو به همه جا میرسونه عزیزم
اشکالی نداره این مسیر اومدی بچه داری
سنت تازه ۱۹ هست
بشین درست بخون
زندگیت از این به بعد بساز
۷ سال داری با اون مرد زندگی میکنی
میتونی از اینجا به بعد یک زندگی عشقولانه بسازی
مردا تشنه محبت هستن

شوهرم ادم بدی نیس احترام خانوادمو داره ولی پول خرج کن برامون نیست پول داره هااا دل خرج کردن نداره الان که سر عقل اومدم میفهمم چی به چیه حسرت عمرمو میخورم ازنکه نه از نامزدی چیزی فهمیدم نه از بچگیم مامانم اومد برام تصمیم گرفت چند روز پیش استوری گذاشته بود در مورد ازدواج قبلیش که با ادم چیکار میکنید که بعد سال هاا هنوز خاطرات و نمیدونم چی و چی یادم نرفته منم ناراحت شدم از اون روز باهاش سرسنگینم نمیدونم گناهم چیه که تو اوج جوونی بابد این چیزارو تجربه کنم .......

خودت یه هنر مثلا خیاطی یاد بگیر براخودت و دخترت لباسا قشنگ بدوز
هنوز خیلی سنت کمه میتونی پیشرفت کنی
وقتی همسرت پیشرفت رو ببینه توجه اش نسبت به تو زیاد میشه
فک نکن فقط همسرت تو این دنیا هست بهش محبت کن ولی کمتر از بچت که زیاد پررو نشه

عزیزمن تو الان یه مادری و سن کم.واختلاف سنی ات با بچه ات کمه.با بچه ات دوست و رفیق باش و باهم مثل یه خواهر و زندگیتو با اون بساز و باهم خوشی کنین.خیلی خوبه اختلافتون کمه بابچه ات.به امید بچه ات زندگی کن و مادرت خوب باهات تا نکرد.تو با بچه ات خوب تا کن و دوست هم باشین و خوشی کنین.

شغلش چیه ؟؟درآمدش خوبه که بتونی آینده تو بسازی؟؟
با کلاس رفتن و دانشگاه رفتن و...

عزیزم از الان زندگی ات رو بساز
با حسرت خوردن هیچی حل نمیشع
رابطه ات رو با همسرت بهتر کن بیشتر توجه کن بهش بیشتر محبت کن
مطمئنن خیلی چیزا عوض میشه
بشینی ب گذشته فک کنی و حسرت بخوری چیزی درست نمیشه

هنو جوونی کلی وقت داری
ادامه تحصیل بده
هنر یاد بگیر

من موندم مادرت چرا تورو ب یکی داده ک قبلا زن داشته یارو یکبار کیف و حال کرده دوباره اومده دختر جوون گرفته کاش استوریشو ب مامانت نشون بدی

وای بگردم .
اون مادرت بوده یا نامادریت؟🥲
اصا خونواده شوهرت چقد نفهم بودن ک اومدن خواستگاری ی بچه یازده ساله

سوال های مرتبط