۱۶ پاسخ

ما بقی قدت رو به من بده من ۱۴۰ هستم🤣🤣🤣

قدت ۱۷۲وزن ۷۰ میبود عالی بود قدت که دیگه کاریش نمیشه کرد ولی وزنت کمه

اندامت خیلی خوبه

من چی بگم قدم ۱۷۰وزن، ۵۰😭

خوبییییی

چاق نشو ترو خدا همینجوری بمون

عه شلوار منو چرا پوشیدی😬😬

لباستو چند گرفتی

عالی هستی عزیزمممم

خوشبحالت 🤩 من ۱۷۵ قدمه ، وزنم ۷۶و خورده ای 😢دلم میخواد بشم ۷۰😔

خوبی که

هم قدت هم وزنت عالیه لباسام تنته 😂😂😂

اولین نفری هستی که میگی کاش کوتاه بودمممم

عاليه قد و وزنت

اوکییی

عالییییی

سوال های مرتبط