ما بقی قدت رو به من بده من ۱۴۰ هستم🤣🤣🤣
قدت ۱۷۲وزن ۷۰ میبود عالی بود قدت که دیگه کاریش نمیشه کرد ولی وزنت کمه
اندامت خیلی خوبه
من چی بگم قدم ۱۷۰وزن، ۵۰😭
خوبییییی
چاق نشو ترو خدا همینجوری بمون
عه شلوار منو چرا پوشیدی😬😬
لباستو چند گرفتی
عالی هستی عزیزمممم
خوشبحالت 🤩 من ۱۷۵ قدمه ، وزنم ۷۶و خورده ای 😢دلم میخواد بشم ۷۰😔
خوبی که
هم قدت هم وزنت عالیه لباسام تنته 😂😂😂
اولین نفری هستی که میگی کاش کوتاه بودمممم
عاليه قد و وزنت
اوکییی
عالییییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.