۱۴ پاسخ

ربطی به ژل بی کیفیت نداره بعضیا لبشون وقتی ژل میزنن بافت چربیا خودشو نشون میده منم زدم ژل همینطوری شد اما ابجیم نه وهنوز هم هست نمیره باید برم ازاین رژای دائمی بزنم

یبار دیگه که گفت بگو ی حرف و یبار میزنن ن صدبار هرجور دوست داری فکر کن من تجربه ای از ژل زدن بااین عوارض نداشتم حتمن خودت تجربه داری اینجوری میگی از این به بعد جای ارزون نرو

خنده به خنده بگو چه گیری دادی به لبای من ، چه فضولن

لب منم از مجردی هست یکی ازهمکارام رفته بود دکتر بهش گفت کاری نمیشه کرد

اگ خودت باهاشون مشکلی نداری یا بدت نمیاد ولش کن
بزار اونم همش گ.و.ه بخوره

شدینگ کن که دیکه اصلا مشخص نباشه خاهرشوهرتم خ احنقع

والا منم ژل نزدم از ابنا دارم

بله برای منم داشت
وقتی داشتم لبمو شیدینگ میکردم با سوزن روشون میزد تا بترکه
دونه چربیه
بعدش که ترکوند دگ نداره لبم

شما میگی ژل نزدی ولی آدمایی ک ژل میزنن هر بار تمدید میکنن مثل خواهر خودم لباش دون دون سفید میشه
ولی مت خودم یبار ژل زدم دون دون نشد
دون دون واسه کسی میشه دائم ژل میزنه

حالا خواهرشوهرت خودش هیچ عیب و ایرادی نداره ک برا قیافه بقیه نظرمیده

من رفتم ژل زدم لبام دون دون سفید شد ولی کنده شد دارن میرن جای ارزون هم نرفتم

چرا جلوشون اصن بدون رژ میری
دختره مریضه
اکورا دارن اینارو چیز خاصی نی برو شیدینگ لب

فدا سرت دفعه بعد بهش بگو نمیدونم والا تو دکتری

یبار بگو بله ژله مشکلی دارید باهاش؟؟؟

سوال های مرتبط