۵ پاسخ

با این چیزایی که دیدم و شنیدم والا نباید تو این دوره زمونه دلت به حال کسی بسوزه،خودش داداشی،عمویی،بابایی یا دایی نداره که فرد نزدیکش باشه و به اون بگه؟یهو شوهر شما به ذهنش اومد!!!!؟والا تو این شرایط من باشم فکرم جای فامیل نزدیک خودم میره

حق داری بدت بیاد و عصبی شی

خب لابد دستش بند تعمیرگاه بوده یا ماشینو برده تعمیرگاه گوشیش تو ماشین بوده

وای من حرصی شدم قشنگگگگگ

کاملا حق داری عزیزم
منم خوندم عصبی شدم از کارش 😶

سوال های مرتبط

مامان آنیا کوچولو🍓 مامان آنیا کوچولو🍓 ۲ سالگی