ن هیچ کار نکردم🥲
حالا اب جمع کنیم
ما بچه دار هستیم مگه چقدر میتونیم جمع کنیم؟ نهایت نهایتش دو روز
بعدش چی؟
توکل ب خدا
گر نگهدار من آن است ک من میدانم
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد 💫💫
سعی کن استرس نداشته باشی عزیزم
یه حسی بهم میگه امشب هیچ اتفاقی نمیفته
لطفا این ابایی که جم میکنید بعدا استفاده کنید نریزید دور.
گیریم جمع کنیم نهایت برا دوروز
دلم ب حالمون میسوزه جنگ چی بود گرفتارش شدیم آسمون ب زمین نمیومد ک اگه توافق میکردن فقد ما مردم اسیر میشیم توف تو این زندگیمون 😓
امشب نه فردا شب
خواص ایت الکرسی رو میدونین اطلاع رسانی کنین نفری یکی برای محافظت از خودمون و بچه هامون و نیروهای امنیتی بخونین انشالله خدا خودش پشت و پناهمون باشه
فردا شب قراره بزنه تا الان مگه نزده؟این همه تاسیسات برق و گاز و غیره و زیر ساخت اینم روش.انشالله فردا خبر مرگش بیاد به حق تموم خون های ریخته شده بچه های بی گناه..یا امام زمان تا حالا مرگ کسی و ازت نخواستم ولی الان میخوام.مرگ سگ زرد و دار و دسته اش رو همین امشب برسون
هییییی خدا ببین کارمون ب کجا رسید
کاری نکردم
من یه آفتابه آب دارم تو دسشویی😅
نه.توکل به خدا دارم.ان شاءالله که خدا همیار و پشتیبان ملت ایران هست.روزی دهنده رزق و آب ما خدا هست.به خودش گفتم از خودش هم میخوام.دست خدا بالاترین دستهاست.ترس برادر مرگ هست.
توکل به خدا
نه والا اب جمع نکردم مگ چقد می تونمجمع کنم نهایت بعد دو روز تموم میشه باز
تنها کاری ک کردم الان دخترمو خودم و شوهرم رفتیم حموم ک حداقل تمیز باشیم🫠😂🥲🥲🥲
مگه امشبه؟؟
اقدامات لازم مثلا چیا؟؟؟؟
من حموم نرفتمممممم
جمع کنیم تا چند روز مگه میشه بدون برق زندگی کرد بدون اب زندگی کرد کسب و کارا همش با برق همه بیکار مبشن واقعا اگر به فکر مردم باشن امشب یکاری میکنن در غیر این صورت مردم مهم نیست براشون
چقدر ما بدبختیم واقعا
امشب نيس فرداشب
فردا شب
اب جمع کنیم برق چی برق چجوری جمع کنیم گوش مرعامون خراب میشه اصلا کلن بیخیالم دیگه خسته شدم از حرص خوردن رها کردم
خدا لعنتشون کنه خسته شدیم به خدا از کار هاشون روانی کردن مارو
اخه چقد مگه میشه اب جمع کرد
کاری نکردیم اصلا ب فکرشم نیستم
من چندتادبه پرکردم دیگه مگ چقدرمیتونم ذخیره کنم خدا خودش کمکمون کنه هیچ وقت فکر نمیکردم کارمون به ابنجاها بکشه
امشب نیست فردا شبه
من چندتا باکس اب معدنی و چندتا بسته دستمال مرطوب گرفتم ،بیشتر از این ن میتونم ن پولشو دارم ،گرفتار شدیم بخدا
مگه چند تا بطری میشه جمع کرد شش نفر تو یه خونه سه تا بچه
نهایت یکروز یا دو روز بعدش چیکار کنیم
من هیچی جمع نکردم
فرداشب گلمنه ولا آب که مشکلی نداریم کنارخونه مون رود پر آب هست دریاچه نزدیکه فقط برق میترسم
تنهاچیزی که ذخیره کردم دوتا دبه ابه
وای نگو تروخدا ، پاشم جای خواب مون رو عوض کنیم اگه زدن شیشه پنجره نریزه روی سرمون
امشب قراره بزنه ؟؟؟؟؟؟؟
کدوم شهری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.