حتما الان و بعد پاک شدنت برو سنو اگه بچه مرده باشه ولی نیفته خیلی برای خودت خطرناکه یکی از آشناها ما به هوای این که بچه افتاده دیگه نرفت پیگیری کنه سنو بره بعد چند وقت رفت کما همون بچه توشکم که مرده بود عفونت کرد و عفونت وارد خونش شد نترسی ها ولی پیگیر باش برا خودت میگم
خونریزی بعد سقط خیلی خیلی شدیده
حداقل تا ۵ روز اول شدید تر از پریودع
احتمال دارع جنین مردع باشه ولی سقط نشدع باشه
حتما برو سونو بده
عزیزممنمدهروز پیش سقط کردم حتما حتماااااا سنو برو بعد خونریزیات بیین بقایا نمونده باشه رحم عفونت کنه
حتمن سونو برو که ببینی واقعا افتاده یا نه
خواهر به نظرم یه سونو برو یعنی حتما برو
مبوفته نگران نباش منم دو هفته پیش سقط کردم اولش همینه تند تند بپر بپر کن و دمنوش بخور پونه و اویشن و زعفرون و عروس پشت پرده دم کن لیوان لیوان بخور
عزیزم چند هفته بودی دردش چجوری هست اسهال و استفراغ واینا نداشتی بعد چند ساعت افتاد
عزیزم چجوری با چی سقط کردی
خونریزیش برای من یکسان نبود. یعنی مثلا میشد صبح تا ظهر فقط لکه بینی داشتم بعد از ظهر دوباره شدید میشد🥲
سقط کردی؟ 😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.