۴۷ پاسخ

عزیزم ببین اگه شرایط مالی و توان جسمانی نداری و قراره از اون سه تا بگذری و ازشون لباس و ......بگیری و به این یکی هم بزور برسی ،،بنظرم سقط کنی خیلی گناش کمتره تا اونم بیاد و به هیچکدوم نتونی برسی ،،لطفا اگه اینبار سقط کردی یه راه مطمعن برای جلوگیری انتخاب کن یا شوهرت رو بفرس عمل کنه ،لطفا بدون فکر عمل نکن ،تموم زندگیتو و درامد و توانتون رو آنالیز کن ،بر حسب اینا تصمیم درست رو بگیر ،موفق باشی گلم

عزیزم من نمیدونم چه خوابی دیدی ولی اگه مرتبط با بارداری بوده
یعنی رویای صادقه بوده و خدا. بهتنوید اومدنش رو داده
سقط نکن که به قران قسم بدبختی برات میاره و نداری و بی برکتی
بخدا که خدا روزیشو میرسونه به ولله قسم گناه داره اون طفل معصوم شاید این بچه در آینده آدم مهمی بشه. کسی چه میدونه شاید همین بچه کسیه که بدردت میخوره در آینده

چه مثبت عمیقی
نمیدونم چی شده گهوارع پره از بیبی چک مثبت
خدایا از من ب دور کن دورت بگردم😂

نمیدونم به سقط فکر کردی یا نه ولی اینو میدونم کسایی ک سقط کردن بعدش یه اتفاق بد افتاده تو زندگیشون سقط نکنی یه وقتی خدا قهرش بگیره یه چیزی بشه ک هیچکار نتونی بکنی 💚💚

اوووف چ رنگ قشنگی😂❤️مبارکه خیلیییی انشاا..این دفعه دوقولوعه😅
همسرت خوشحال شد؟؟

مبارکت باشه عزیزم 😍❤️
ان شاالله از چشم بد دور باشی و سالم و سلامت دنیا بیاد

برو آزمایش بده عزیزم
انشالله بهترینا برات اتفاق بیوفته

اخرش چکار کردییی چرا خبری ازت نیس؟؟؟؟

خیلی دیگه پررنگه
مدیکورم‌هست درصد خطاش پایینه
ازمایش بده

سلام عزیزم ببخش مزاحمت شدم داشتم جواب میدم تاپیک حذف شد میشه شماره طب سنتی به منم بدی من یه ساله اقدامم مشکل منو همسرمم همینه تنبلی تخمدان مورفولوژی ضعیف
و اینکه چقدر هزینه کردی

آخ از کارای خدا....

عزیزم اصلا ناراحت نباش شما یه دکتر مطمئن پیدا کن شرایطتت رو بگو که نمیتونی از پس هزینه ها برنمیایی.
هیشکی الان تو این شرایط جامعه تو رو از سقط نمیتونه منع کنه. احتمالا دارو اینا میدن سقط میشه. اما بعدش اگه اصلا نمیخوای باردار شی به شوهرت بگو لوله هاش رو ببنده یعنی عمل وازکتومی انجام بده.

منم دوقلو دارم خرداد ماه میشن دوسال منم منم آخرای تیر زایمانمه دقیق حالت رو درک میکنم ولی رسما تا الان پاره شدم هیچ استراحتی نداشتم نابود شدم همش فکر میکنم ولی زایمان کردم اونوقت ولی خداروشکر سالمه و الان کلی ورجه ورجه میکنه داخل شکمم🤩

چنان محکم و باقدرت مثبته که هیجوره نمیشه ردش کرد ،

بروآزمایش بده ببین

الان تنها کاری ک میکنی اول برو سنوگرافی گلم با دکترت درمیون بزار.چون سابقع چندقلویی داری.

عزیزممممم سقط نکنیاااا ...مبارکتون باشه ...اوخی خدا ...یعنی دخمل کوچولوعه یا گل پسره

عزیزم

چقد بی بی چک مثبت مببینم این روزا خدایا از من به دور کن قربونت همین یدونه بسه هفت پشتمه عزیزم اگر شرایطشو نداری تنها راهش سایتوتکه

من یه پسر ۵ ساله یه دختر دو ساله دارم وقتی سومی رو باردار شدم تصمیم گرفتم سقط کن چندتا دکتر رفتم قرص ندادن بهم منم اشنا نداشتم نشد سقط کنم و بعدش خودم پشیمون شدم خواستم نگهش دارم به دنیا اوردمش با همه سختیاش الان دوماهشه اینو بگم خیلللللللللی سخته خیلی فشار رومه تا یکی نگهش نداره حتی نمیتونم غذا بخورم شبا هم فقط گریه میکنه میگم تازه از شیر و پوشک گریه راحت شده بودم ک باز شروع شد ولی خب باز شکر میکنم ک سالمه .عزیزم خیلی خیلی سخته اگه کمکی هم نداری دیگه بدتر .شوهرت چی میگه؟

مبارک باشههههه😍

شدیدا موافقم با تاپیک مامان آنیا حتما قشنگ فکر کن بعد تصمیم بگیر به شده سخته بخای نگهش داری با سه تا بچه دو ساله

فک کنم خوابت تعبیر شد
منم قرص جلوگیری میخورم نمیدونی چقدر استرس گرفتم

مبارک عزیزم به خودت استرس نده فدات شم انشاالله خیره گلم
شوهرت چی گفت

دیگه از این مثبت تر نمیشه

چقدر پررنگه؟؟واس هر کی دیدم فقط حاله بود

درخواست دادم قبول کن

فک کنم چند قلوعه ک اینقدر هرمون ادرار پررنگهههه

سایتوک بخر سقط کن

حق داری خیلی سخته بچه خودمو ک می‌بینیم تصور کردم ۳تا از این داشتم با بارداری مجدد سکته میکردم

قشنگ پرنگ شده

قرص بگیر سقط کن سخته نابود میشی
سایتوتک اسم قرص

نکنه اون خوابی ک دیدی چند وقت پیش تعبیرشه واقعا

بله گلم مثبته من حالتو درک میکنم🥺

عه الان به دنیا میاد که😍

سه قلوداری😭

دختر خوابت تعبیر شدا الکی الکی

عزیزم سه قلو داری و باردار شدی؟

یا خدا چه هفته ات هم بالاست که اینقدر پررنگه.
اگه 3 قلو باشه چطور 😳

سه تا بچه داری؟

عزیزم واقعا سه قلو داربن؟؟

یاخدا
خدا بهت صبربده عزیزم

خیلیم مثبته

داره پر رنگ تر میشه😢خدا کنه چند قلو نباشه

زیادی مثبته

از مثبتم مثبت تره🤕

اره عزیزم از اولم معلوم بود مثبت هست

سوال های مرتبط