هفته های بالا
سختی بارداری از کی هست؟

۱۱ پاسخ

همیشه سخته بارداری

از ۷ ماه به بعد

وای من تازه یکم دارم اذیت میشم اینم موقع خواب یکم کمرم درد میگیره 🥲🥲🫠

من برعکس بقیه ماهای قبل خیلی بیشتر اذیت شدم
الانا راحتم
حاضرم تک تک این دردا و سنگینی و.....رو حس کنم اما مثل قبل بالا نیارم سوزش معده نداشته باشم😩😅۶ماه بالا اوردن پدر از من در اورد حتی ابم نمیتونستم بخورم

من که شکم دوممه بنظر من سختیش همون ماه های اوله بعدش چیز خاصی نیست

من واقعا برام سخت گذشت مخصوصا از ۷ماه به بعد که درد تو رحمم و کشاله های رونم داشتم وحشتناک بود برام الآنم خیلی درد زیر دل دارم 🥲🥲

من هنوز سختم نیس زندگیم عادیه
یکم جیشم بیشتر شده یکم شبا مث قبل راحت نمیخابم
ولی غیر قابل تحمل نیس اصلا نمیتونم بگم تغییر خاصیه

من سر پسرم ماه آخر خیلی برام سخت بود نه میتونستم بخوابم نه بشینم خیلی سنگین شده بودم و سوزش معده هم داشتم دیگه کلافه شده بودم نفسم بالا نمیومد

چرا من از اول سخت بود برام 🫠😪

از هفته ۳۱ ۳۲ ب بعدددد

هفته ۳۰ به بعد بیچاره میشه ادم

سوال های مرتبط

مامان سوین  ائلوین مامان سوین ائلوین هفته سی‌ودوم بارداری