۹ پاسخ

نشان از هوششه ،ناراحت نباش، داره کشف میکنه ، دختر منم کلا اسباب بازیشو همه چیشو درمیاره از اول جمش میکنه ،اب میخوره بقیشو میریزه زمین کف رو میشوره مثلا، یه مرحله از رشدشون هس باید تحمل کنیم

رکورد داره..
یک دقیقه‌بعد ترکونده

اصلا ب هیچ عنوان تا حالا هیچی رو خراب نکرده تازه اگه من چیزی تو دستم خراب بشه گریه میکنه🤣

شلوار جین زاپدار خریدن زاپاشو با دستش کند انگارشلواره پاره اس خیلی ناراحت شدم

دقیقا منم برا هامین خریدم انقد عروسکشو در اورد دیگه هرز شد جا نمیخوره🤣

منم دمپایی گرفتم همش رو کند 🥴

خوب تازست بعد براش جذابه کنجکاوی مبکنه

اره عزیزم برای همین لباس کلاه یا دمپایی نمیخرم ک چیزی اویزونش باشه دمپاییش مثلا ی عکس چاپی روش داره

اره اسباب بازی هاش واسه ی روزه

سوال های مرتبط