منم به پسرم آپتامیل میدم اما وزن نمیگیره میتونم به جاش نان یک بهش بدم به نظرتون چاقش میکنه اگه بهش نسازه چی دوباره باید آپتامیل شروع کنم بهش بدم آپتامیل میخوره بالا نمیاره اسهالم نیست اما چاقش نمیکنه اصلا تعغیری نمیکنه همون یک مدل مونده لاغرکی هست
آره من به دخترم نان میدم خوبه خودش هم دوست داره
قبلاً بیومیل میدادم خیلی با میل نمیخورد
اره خوبه .منم میدم الان نان دو میدم
من میدم خیلی خوبه
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.