مامانا تا۱۳ هفته و۵ روز وقت هست برا سنو انتی؟

۴ پاسخ

اره ولی زود باید بری چون آب پشت سر جنین جذب بشه دیگه نمیتونن اندازه گیری کنن

نه دیره...۱۲ هفته ۲ یا ۳ روز دکتر میگه خوبه

اره اما من ۱۳ و ۲ روز رفتم خیلی دعوا کردن دیر اومدی

اره..

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری
مامان باران و تودلی مامان باران و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری
مامان نیاز مامان نیاز هفته بیستم بارداری