عزیزم سونو کجا میری تو تبریز از کدوم راضی هستی
اره شیرینی بخور
چای غلیظ با نبات غلیظ بخور بعد به پهلوی چپ بخواب و دقت کن اگه دیدی حرکت نداره برو دکتر ،چون با کافئین و شیرینی حتما باید حرکت داشته باشه ،بعدم چون کوچکه ممکنه خودت متوجهش نشدی
یه چیز شیرین بخور چند ضربه آروم به شکمت بزن بعد امتحان کن ببین بازم اگه حس نکردی تا بهداشت برو چک کنن
اره نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.