سلام
حرکت های بچم رو دو روزه احساس نمیکنم
عادیه ؟

۵ پاسخ

عزیزم سونو کجا میری تو تبریز از کدوم راضی هستی

اره شیرینی بخور

چای غلیظ با نبات غلیظ بخور بعد به پهلوی چپ بخواب و دقت کن اگه دیدی حرکت نداره برو دکتر ،چون با کافئین و شیرینی حتما باید حرکت داشته باشه ،بعدم چون کوچکه ممکنه خودت متوجهش نشدی

یه چیز شیرین بخور چند ضربه آروم به شکمت بزن بعد امتحان کن ببین بازم اگه حس نکردی تا بهداشت برو چک کنن

اره نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دیار🩵👼🏻 مامان دیار🩵👼🏻 ۷ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری