بنظرتون این میتونه انقباض باشه بچه ها؟؟

تصویر
۱۷ پاسخ

ای خوداا برای منم همش خودشو گوله میکنه سمت راست🥺

نه این مدلشونه باسنشون قمبل میکنن 😂😂

نهه

برا منم اینجوری میشه حتما کونشه داده عقب

نه برای منم یه طرف خودشو سفت میکنه🤣🤣

ن دختر من روزی صدبار همین کار می‌کنه خسته میشن جا ندارن
اگه درد نداری طبیعیه

برا منم دو سه هفتس از این کارا میکنه

گودوووو نه بچه خودشو سفت میکنه اوخی🥰😍😍😍

اگه این حرکت با درد همراهه ممکنه انقباض باشه، اگه مقدوره براتون برید nst بدین🙏

وای وای وقتی خودشو سفت میکنه شربان قلبم میره بالا حالم بد میشه منم همش یه ور شکمم قلمبه اس
پسر بزرگمم همینجوری بود همش فکر میکردم انقباضه بدو میرفتم ان اس تی الکی الکی

خیلی ترسیدم یکی بهم گفت شاید انقباض باشه

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ دارم تو روبیکا معتبر دارم
لباس نوزادی با کیفیت میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هر روزه و فوری هست
ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

نه بچه خودشو سفت میکنه

ای خدا😂😍
فسقلی رو نگا لم داده یه گوشه

نه فقط بچه به سمت راست جمع شده

خخ خودش ی وری کرده

نه 😂تو این هفته ها تکونای بچه این مدلی میشه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی