۳ پاسخ

عزیزم منم همینجور بودم دکتر گفت لب مرزی رعایت کن

اوکیه
محدوده نرمالش ۷۰تا۱۱۵
ولی مراعات کن لب مرزی فکرکنم حساب میشی

قند ناشتاس خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۴ ماهگی