۳ پاسخ

مبارکه عزیزم ازچندوقت قبلش علائم داشت
ومیشه بگی چه علائمی داشت

اره مبارکش باشه دخترمنم تازه دوتاشو دراورد

به مبارکی انشاالله بقیشم سبک براش بگذره و همیشه مرواریدای قشنگش سالم باشه

سوال های مرتبط

مامان دلماه دیاکو مامان دلماه دیاکو ۱۰ ماهگی