بچه ها شما از چند هفتگی رفتین بهداشت ؟

۱۱ پاسخ

من ک کچلم کرد انقد زنگم زد 5 هفته رفتم هرروز میگع بیا😐🤌🏻

۶ هفته

۷ هفته

من ۹ هفته

بنظر من که خیلی قشنگ پیگیری میکنن هر وقت لازمه زنگ میزنن الکی زنگ نمیزنن

هنوز نرفتم چون وقت گیره برای زدن واکسن کزاز میرم خیلی کلا رو اعصابن کلا چیزی بارشون نیست ولی گیر هایی بنی اسرائلی میدن

منم نرفتم چون هی زنگ می‌زنند رو اعصابند

من اصلا نرفتم مگه باید بری

من تصمیم داشتم 25 به بعد برم، ولی 12 هفتگی باید واکسن بزنم مجبورم

من هنوز نرفتم🤦🏻

من ۸هفته

سوال های مرتبط

مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم هفته بیست‌ودوم بارداری