من ک کچلم کرد انقد زنگم زد 5 هفته رفتم هرروز میگع بیا😐🤌🏻
۶ هفته
۷ هفته
من ۹ هفته
بنظر من که خیلی قشنگ پیگیری میکنن هر وقت لازمه زنگ میزنن الکی زنگ نمیزنن
هنوز نرفتم چون وقت گیره برای زدن واکسن کزاز میرم خیلی کلا رو اعصابن کلا چیزی بارشون نیست ولی گیر هایی بنی اسرائلی میدن
منم نرفتم چون هی زنگ میزنند رو اعصابند
من اصلا نرفتم مگه باید بری
من تصمیم داشتم 25 به بعد برم، ولی 12 هفتگی باید واکسن بزنم مجبورم
من هنوز نرفتم🤦🏻
من ۸هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.