خانما تو این هفته بچه هنوزم تو رحمه یا وارد شکم میشع؟

۶ پاسخ

هنوز پایینه عزیزم اینجا ببین

تصویر

بچه که از اول تا اخر تو رحمه از هفته های ۱۵ الی ۲۰ از توی لگن میاد به سمت بالا عزیزم

عزیزم بچه از اول تو رحمه اگه منظورت اینه که پایینه یا امده بالا باید بگم نه هنوز پایینه و نیومده بالا

پس از کی میاد تو شکم؟

😐😐😐😐

من هنوز بچم تو رحممه عزیزم😅

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان ✨الارا✨ مامان ✨الارا✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلارام 🫀 مامان دلارام 🫀 هفته سی‌ام بارداری