سلام خانما ، من درد شکم دارم ، تو این هفته طبیعیه یا مشکلی هست؟

۱ پاسخ

طبیعیه دکتر به من گفت اگه عین درد پریود نباشه و لکه بینی نداشته باشی مشکلی نیس یعنی دردش قابل تحمله بهم هیوسین هم داد ولی من می‌دونم عوارض داره نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام جان💙🥹 مامان مهرسام جان💙🥹 ۱ ماهگی
مامان ❤️ هیوا❤️ مامان ❤️ هیوا❤️ ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری