سلام تو هفته ی من درد زیر شکم طبیعیه یا نه؟

۵ پاسخ

سلام اگ دردت کمه وقابل تحمل طبیعیه
اگ زیاده برو بیمارستان

بله همه جیز از اوایل بارداری تا ۱۸هفته سراغت میاد ی کم ماه ۵و ۶بهتره بارداری

میتونه از عفونت باشه ؟

اگه خیلی زیاده و لکه بینی داری و با استراحت خوب نمیشه طبیعی نیست

آره من داشتم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان تانیا🤎🧸🍓 مامان تانیا🤎🧸🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وششم بارداری