سلام خانما درد زیر شکم تو هفته من طبیعیه؟

۵ پاسخ

من درد داشتم رفتم‌ دکتر سرویکسم کوتاه شده بود سرکلاژم کرد

اگه کم باشه آره استراحت کن

اگر مداومه طبیعی نیی اما اگر دراز کشیدی یکم بعدش خوب شدی طبیعیه

اگه هر از گاهی هست و تیر میکشه مشکلی نیست و زیاد باشه و ول نکنه با دکترت در میون بزار

زیاد باشه نه

سوال های مرتبط

مامان مارشمالو🍬 مامان مارشمالو🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ام بارداری