من دو روزه دارم از درد میمیرم آخرش رفتم بیمارستان کلی هزینه کردم سونو اینا دادم مشکلی نبود ولی نمیدونم چرا اینقدر درد وحشتناکی دارم...
درد کمرو شکم و لگن در حد پریودی خفیف طبیعیه
منم گاهی دارم خیلی کم
دکتر گفت اگه شدید نباشه و لکه بینی نداری نگران نباش
بازم شما با پزشک خودتون مشورت کنید
اگه خیلی شدید نباشه اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.