سلام قشنگا یه سوال داشتم!
تو هفته من درد زیر شکم طبیعیه؟!

۴ پاسخ

من دو روزه دارم از درد میمیرم آخرش رفتم بیمارستان کلی هزینه کردم سونو اینا دادم مشکلی نبود ولی نمیدونم چرا اینقدر درد وحشتناکی دارم...

درد کمرو شکم و لگن در حد پریودی خفیف طبیعیه

منم گاهی دارم خیلی کم
دکتر گفت اگه شدید نباشه و لکه بینی نداری نگران نباش
بازم شما با پزشک خودتون مشورت کنید

اگه خیلی شدید نباشه اره

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ام بارداری