پایینه یکم گلم استراحت کن
خوبه طولش..عزیزم منم ان تی گفت پایینه دو هفته بعدرفتم گفت ۱۵mmرفته بالا الانم کلا توی خونه جز سرویس رفتن هیچ کاری انجام نمیدم فقط پله داریم اونم وقتی میام پایین نشسته میام زورمو میندازم روی دستم بنظرتون شنبه برم بالا رفته؟شما چقدر استراحت داشتین ؟
سلام عزیزم خوبه، ولی خب بازم باید استراحت کنی بستگی به جفتتم داره اگر جفتتم پایین باشه که دیگه لب مرزی باید بیشتر استراحت کنی 🌺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.