سلام مامانا
طول سرویکس ۳۲واژینال چطوره بنظرتون؟؟

۳ پاسخ

پایینه یکم گلم استراحت کن

‌خوبه طولش..عزیزم منم ان تی گفت پایینه دو هفته بعدرفتم گفت ۱۵mmرفته بالا الانم کلا توی خونه جز سرویس رفتن هیچ کاری انجام نمیدم فقط پله داریم اونم وقتی میام پایین نشسته میام زورمو میندازم روی دستم بنظرتون شنبه برم بالا رفته؟شما چقدر استراحت داشتین ؟

سلام عزیزم خوبه، ولی خب بازم باید استراحت کنی بستگی به جفتتم داره اگر جفتتم پایین باشه که دیگه لب مرزی باید بیشتر استراحت کنی 🌺

سوال های مرتبط

مامان ارغوان وهانا🩷 مامان ارغوان وهانا🩷 ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه خانوم🥹🩷 مامان پناه خانوم🥹🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فرشته🧸 مامان فرشته🧸 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری