۹ پاسخ

عزیزم هر چی از ۳۵ به پایین باشه باید مواظبت بیشتر باشه ولی بالای ۳۵ خیلی بهتر و راحت تری و خاطرت جمع تره

انومالی من ۳۷بود

باید کلا طول سرویکس بین 30تا 40باشه هرچی از 30بیشتر باشه بهتره

مال تو چند بود؟

مال من که ۲۷ بود استراحتم و امپول و شیاف میذارم

من هنوز سونو نرفتم ولی ان تی ۳۵بود انشالله پایینتر نیومده باشه انقدم خونه ادم کارداره ک نمیتونه استراحت کنه

۴۲باشه ک عالیه

زیر ۳۰ نباشه

28 به بالا

سوال های مرتبط

مامان ارغوان وهانا🩷 مامان ارغوان وهانا🩷 ۵ ماهگی
مامان ایلماه وپسری مامان ایلماه وپسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی