طول سرویکس توهفته ماباید چندباشه؟

۳ پاسخ

هرجی بالاتربهتر سی و چهارپنج باشه عالیه

کلا همیشه ۳۵ ب بالا خوبه

۳۰ به بالا نرماله به پایین یا سرکلاژ می شن یا پساری میزارن

سوال های مرتبط

مامان آنا مامان آنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه وپسری مامان ایلماه وپسری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایلماه وپسری مامان ایلماه وپسری هفته سی‌ویکم بارداری