خانما طول سرویکس ۳۸ چطوره

۴ پاسخ

سلام رفتی انامالی چی شد؟؟؟؟

عالیه

عالیه بالای ۳۰ و ۳۲ خوبه اما بازم مراقبت تو داشته باشه من ان تی ۳۸ بودم اما انومالی شد ۲۸ شیاف استفاده میکنم

آره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فرشته🧸 مامان فرشته🧸 ۵ ماهگی
مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان راشین و مهرشین مامان راشین و مهرشین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آقا پاشا👶🏻 مامان آقا پاشا👶🏻 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وششم بارداری