سلام مامانا .طول سرویکس ۳۸ خوبه ؟

۸ پاسخ

دکترم گفت عالیه

بخاطره حجم رحم بعدش هرهفته بالاترمیره من جفتمم خیلی پایین بودرعایت کردم استراحت کردم خوب شدرفت بالا

وره منم ۳۸ دکتر گفت عالیه

اره ..

برامن ۱۷هفته و۵روزرفتم۴۴بود ۲۲هفته رفتم۳۴شده

۴۸ چطور؟

اره عالیه

بله خوبه ✌🏻

سوال های مرتبط

مامان ِ  خانومچه✨ مامان ِ خانومچه✨ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آقا پاشا👶🏻 مامان آقا پاشا👶🏻 ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد امین مامان محمد امین ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا💙🩵 مامان معجزه خدا💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کارو مامان کارو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ ماهگی
مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی