لب مرزه خوبه ولی باید حتمن استراحت داشته باشه تا پایین تر نیاد وسیله سنگین بلند نکن خیلی پیاده راه نرو
عزیزم لب مرزه اگر میخوای خیالت راحت باشه سرکلاج کن
دکتر من با ۳۱ نامه سرکلاج داد
در کنارش شیاف و آمپول هم داد با استراحت مطلق
برای اطمینان پیش یه دکتر دیگه هم نشون بده چون هیچی بهت نیاده و از ۳۰بیاد پایین خطرناکه ۳۰دقیقا خود مرزه
استراحت کن و شیاف بزار .. چون لب مرز هست عزیزم اما جای نگرانی نیست
پیاده روی وسرپا ایستادن هم نداشته باش زیاد .همون نشستن زیاد هم میگن خیلی خوب نیس
اره بد که نیس .یکم لب مرزه .سعی کن استراحت کنی بیشتر .دستشویی فرنگی .نماز نشسته .ومن پا ظرفشویی وگاز هم رو چارپایه میشینم
لب مرزه احتمالا دکترت شیاف بده
اره خوبه میگن از سی نباید بیاد پایین تر باید استراحت داشته باشی ولی من حاملگی قبلیم زیر سی بود تا اخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.