سلام مامانا این طول سرویکس و اینا خوبه ؟

تصویر
۷ پاسخ

لب مرزه خوبه ولی باید حتمن استراحت داشته باشه تا پایین تر نیاد وسیله سنگین بلند نکن خیلی پیاده راه نرو

عزیزم لب مرزه اگر میخوای خیالت راحت باشه سرکلاج کن
دکتر من با ۳۱ نامه سرکلاج داد
در کنارش شیاف و آمپول هم داد با استراحت مطلق
برای اطمینان پیش یه دکتر دیگه هم نشون بده چون هیچی بهت نیاده و از ۳۰بیاد پایین خطرناکه ۳۰دقیقا خود مرزه

استراحت کن و شیاف بزار .. چون لب مرز هست عزیزم اما جای نگرانی نیست

پیاده روی وسرپا ایستادن هم نداشته باش زیاد .همون نشستن زیاد هم میگن خیلی خوب نیس

اره بد که نیس .یکم لب مرزه .سعی کن استراحت کنی بیشتر .دستشویی فرنگی .نماز نشسته .ومن پا ظرفشویی وگاز هم رو چارپایه میشینم

لب مرزه احتمالا دکترت شیاف بده

اره خوبه میگن از سی نباید بیاد پایین تر باید استراحت داشته باشی ولی من حاملگی قبلیم زیر سی بود تا اخر

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین ۸ ماهگی
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کارو مامان کارو روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ ماهگی
مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی
مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌ودوم بارداری