پسر عزیزم،انگار تیزه شکمت
مامان دلسا رفتی سنو یا نه؟؟؟
به پسر میخوره
عزیزم درخواست دوستی قبول کن
انشاللهه که سالم باشه وپسر باشه منم مثل توام دل تودلم نیست الان نوبت گرفتم برای سنو ساعت ۴ دعا کن برام
دخترع عزیزم کپ شکم منه☺️
به شکم نیس
ولی این به دختر بیشتر میخوره
دخترر
هر چی هست سالم باشه ، لباست چقدر خوشگله عزیزم
پسر
هرچی هس سالم باشه گلممم میگم خدا ب دلت نگا کنه وگرنه پسر دختر چ فرقی داره ادمیزادیم دیگه دوس داریم از دوتاش داشه باشیم
دختر میخوره باشه
دختر.
پسر..
هنوز انومالی نرفتی؟
هنوز نرفتی سنو
پسر..
احتمالادختر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.