واس من چپ بود پسره
پسرم سمت چپ بود. دومی دختره اینم سمت چپ .
سمت راست بود چند بار سونو
مگه ربطی به جنسیت داره؟
برای من سمت راست بوده جنسیت هم پسره
ولی چپ بود پسر عزیزم.
ربطی نداره عزیزم.
چپ پسر
سمت چپ و پسر
من سمت چپ اما نمیدونم چیه 😂😂😂
من بچه اولم دختر بود سمت راستم بود الان بچه دومم پسره اینم سمت راستمه ی چیز خیلی جالب دوتاییشون جاگیریشون همون ی نقطه شکمم
سمت چپ. پسر
راست دختر
از من سمت راست جنسیتشو نمیدونم😁
سمت چیم بود بیشتر دخمله
من چپه پسرع
سمت چپ دختر
من سمت چپه دختره
چپ دختر
دختر اولم سمت چپ دختر دومم سمت راست یه تنه تمام حدسیات رو جنسیت جنین رو با توجه ب ویار و جهتش و همه چی زیر سوال بردم
چپ دختر
چپ دختر
من دوتا دختر دارم اولی سمت چپ بود دومی سمت راست
سمت راست و درمورد جنسیت هم اطلاعی ندارم🥴😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.