۱۰ پاسخ

غسل و وضوت باطله عزیزم

ترمیم کن عزیزم یه خانم ناخن دست پاش باید مرتب و لاک زده باشه 😍

ترمیم😍

من قبل پسرم ۷سال کاشت میکردم بعدش ریمو کردم دیدم واقعا نمیشه ناخونم همش گیرمیکرد به بدنش گفتم یکم بزرگترشه دوباره میزارم الان خودمم راحت ترم بنظرم ریمو کن یا خیلییی کوتاه بکار

ترمیم کن

دوران بارداری ریموو کردم ناخونام نازک شد تا سه ماه خون میومد پوستم کنده شد تا بلند شد، الانم که کاشتم راضیم

ترمیم

ترمیم

برو ترمیم ولی کوتاه کن راحت باشی

برو ترمیم من آرزومه کاشت کنم شوهرم نمیذارع😐

سوال های مرتبط

مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی