سلام مامانا من ۲۸هفته هستم وزن جنین۱۲۰۰خوبه ب نظرتون؟

۴ پاسخ

اره عزیزم من۲۷هفته۱۱۰۰بود

یه مقدار کمه بنظرم

خیلی خوبه

عالیه وزنش طبق این نمودار

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ۴تانبات و تودلی مامان ۴تانبات و تودلی هفته بیست‌وششم بارداری