مامانا شما هم هر از گاهی دلپیچه یا شکم درد میگیرین ؟

۵ پاسخ

اره منم

بله منم حیلی میگیرم دکترم گفت چایی با نبات بخور اینطور شدنی

بخاطر نفخ یا یبوست آره

آره عزیزم

آره،منم اینطورم

سوال های مرتبط