۳ پاسخ

نه خیلی غلیظ نیس

ای ار واسه یچه هاییه ک رفلاکس دارن بخاطر همین غلیظه

من HA میدم رژیمی هس برا پروتیین گاوی حساسیت داره ولی بازم صورتش کهیر داره اپتامین پپتی هم نمیخوره خیلی تلخه

سوال های مرتبط