۲ پاسخ

بهم ریخته فکر کنم یه مدت قرص بخوری تنظیم میشه

نه عزیزمم چرخه ۲۸ الی ۳۰ روز دکتر گفت بهم تنبلي تخمدان دارم که ۳ ماه یک بار میشم ولی پیگیری کن

سوال های مرتبط