کسی بوده رشد نی نی تو شکمش یه هفته جلو تر باشه؟

۵ پاسخ

اره یعنی وزن بچه خوبه برای من دوهفته جلوتره

آره مشکلی نداره خوبه دیگه

ماله من دو هفته جلوتره ، نمیدونم بده یا خوبه ، ما مادرها هم فقط منتظریم یه چیزی بشه استرس بکشیم🙄😓

عزیزم وزنش چند بود تو این هفته که رشدش بیشتر نشون داده شد ؟

اره برای من جلو تر بود سر همین تاریخ زایمانمم جلوتر شد

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ویکم بارداری