اشتباه کردی پوشک کردی دختر منم دیروز خیلی گریه کرد که پوشک کن پی پی کنم ولی گوس نکردم آخرم مجبور شد بره دسشویی کنه
وای پسر منم
اصلا پوشک نیمکنمش حتی شبا بیدار مبشه میگه جیش داره
ولی پی پی رو فقط مای بی بی
ن قصری ن دسشویی قبول نمیکنه
دختر منم همینه. چندددماهه از پوشک گرفتم ولی حتما باید پی پیشو تو پوششک انجام بده
مث پسر مننن
آمادگی نداره
صبرمیخواد عزیزم من دوماه بیشتر گرفتم هنوز یه موقع میگه یه موقع نمیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.