سلام مامانا جفت خلفی بهتره یا قدامی؟

۶ پاسخ

من خلفیم دیروز حرکتشو حس کردم خیلی باحال بود🤣

ب زایمانم ربطی هم داره؟

خلفی چون پشت جنین هست حرکاتش بهتر حس میشه قدامی جلوی جنین هست حرکاتش دیر حس میشه

سلام بهتر و بدتر نداره،خلفب خرکات بچه رو زودتر میفهمی اون دیرتر

هیچ فرقی نداره
مگه انتخابیه خوب و بد داشته باشه

خلفی
چون ضربه هاشو زودتر متوجه میشی

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی
مامان محسن‌وموعود مامان محسن‌وموعود ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری