من خلفیم دیروز حرکتشو حس کردم خیلی باحال بود🤣
ب زایمانم ربطی هم داره؟
خلفی چون پشت جنین هست حرکاتش بهتر حس میشه قدامی جلوی جنین هست حرکاتش دیر حس میشه
سلام بهتر و بدتر نداره،خلفب خرکات بچه رو زودتر میفهمی اون دیرتر
هیچ فرقی نداره
مگه انتخابیه خوب و بد داشته باشه
خلفی
چون ضربه هاشو زودتر متوجه میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.