۶ پاسخ

من دارم‌میدم چن روزه یه قاشق مربا خوری

من روزی پنج سی سی میدم الان سه ماهه گ میدم دکتر پسرم نوشت

مامان اسرا من ی مکمل غذایی ب اسم ریسوس جونیور برا پسرم گرفتم دو سه روزه میخوره اشتهاش بهتر شده زینک تا حالا هرچی بهش دادم تاثیر نداشته و رفلاکس گرفته

دکتر پسرم اینو از ۹ ماهگی براش تجویز کرده

من روزی دو سی سی نیم میدم بهش همراه با مولتی و اهن

اره ۵سی سی ولی دیگه مولتی ویتامین نده

سوال های مرتبط

مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی