من دارممیدم چن روزه یه قاشق مربا خوری
من روزی پنج سی سی میدم الان سه ماهه گ میدم دکتر پسرم نوشت
مامان اسرا من ی مکمل غذایی ب اسم ریسوس جونیور برا پسرم گرفتم دو سه روزه میخوره اشتهاش بهتر شده زینک تا حالا هرچی بهش دادم تاثیر نداشته و رفلاکس گرفته
دکتر پسرم اینو از ۹ ماهگی براش تجویز کرده
من روزی دو سی سی نیم میدم بهش همراه با مولتی و اهن
اره ۵سی سی ولی دیگه مولتی ویتامین نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.