من یه پسر ۷ساله دارم.خیلی خیلی خوشحاله داره داداش میشه
بجای خرید تخت و کمد برای نوزادم برای پسرم به سلیقه خودش کمد خریدیم و کهنه رو دادیم به نی نی تا بدونه اولویت برای ما هنوز پسرم هستش
هر روز دستش رو میزارم روی شکمم تا با خواهرش صحبت کنه.بهش میگم که تو بهترین داداش دنیا میشی و این جور حرفا
من دخترم اوایل کمی بی میل بود اما الان هر لحظه براش داستان میگه شعر میخونه
دختر من ۱۱ سالشه خودش یه کمک بزرگه واسم خدایی واسه بچه دوم ولی همیشه میگم کاش دومی رو زود میآوردم بچم هم بازی و همدم داشت احساس میکنم خیلی دیره
نمیگم حسادت نمیکنه ولی تقریبا باهاش کنار اومده
سعی میکنیم وسیله ای اگه برای نی نی خریدیم در کنارش چیزی براش بگیریم
یا براش توضیح بدیم که نی نی لباس نداره و هیچ وسیله ای نداره
دخترم خودش دوست داره بچه کوچیکارو الآنم عاشق همن و نمیتونن اصلاازهم دورباشن
پسر من خودش دوست داشت خواهر یا برادر داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.