۳ پاسخ

بچه نداشتیم والا بهتر بود با بچه برای خیلی چیزا محدود هستیم بخاطر این سخت میگزره بیشتر

منم..

والا من اگ بچه نداشتم زندگیم بهتر جریان داشت

سوال های مرتبط