۵ پاسخ

اره عزیزم ما آب داریم
شما کجای تهرانید؟

مال ما وصل ولی در نبود خوب دستمال مرطوب و کمی آب پیدا میشه

چرا اب ندارین؟

وصله...هیچی مثل زمانا قدیم هرکار کردن ما همون کار میکنیم

اب ما قطع شده

سوال های مرتبط