میدونی چرا میگیم خوش نمیگذره؟ چون خودمون همه چیز رو زهرمار خودمون میکنیم مثلا وقتی بچه پی پی میکنه تو شرایط سخت شاید اعصابمون خراب بشه ولی خب ب این فکر کنیم ک عایا دست خودشه ؟؟ بعد هم وقتی قبول میکنیم مادر بشیم باید یه چیزایی رو به جون بخریم اگر میبینیم واقعا بچه اذیت میشه تو مسافرت خب نریم یا بزاریم پیش کسی
من رفم شمال خیلییی خوش گذشت دخترمم خوش سفر بود فک نمیکردم همکاری کنه دختر بزرگم بچگیاش خیلی اذیتم میکرد نگران بودم اما خیلی همکاری کرد هسفرام میگفتن چجوری بچت اینقد اروم پراشون ریخته بود🤣
چه خونه باشیم چه مسافرت بریم
با بچه کلا یسری سختی ها رو داریم
بستگی به بچه و خود مادر داره که کدوم انتخاب کنه من که انتخابم مسافرت با بچه ست تا اینکه تو خونه بمونم😅
اتفاقا انقد مهدیار همکاری کرد انقد خوش گذشت که نگو
من سه بار مسافرت رفتم با دخترم خیلی هم خوش گذشت
من رفتم واقعا خوش گذشت
اتفاقا خیلی هم خوش میگذره. فقط باید بپذیری شرایط و روال زندگی با بچه متفاوته. این تفاوت رو بپذیری از همه چیز لذت میبری. من اولین سفری که رفتیم قند تو دلم اب میشد با دخترم.
به هیچ وجه نمیشه رفت
نه ولی بهتر از خونه موندنه😂
اره فقط روحیت عوض میشه که از یه مکانی ب مکان دیگه رفتی وگزنه بچه کلن اویزون خودته البته اگه کسی کمکت نباشه
من اصن نمیرم جایی یبار رفتم اونم ۱۳ بدر امسال ریده شد ب عصاب خودمو شوهرم بچمم از گریه هلاک کرد خودشو🥺
دیگه باید بپذیریم شرایط تغییر کرده..
حالا یا میتونیم خودمونو وقف بدیم
یا فقط تو خونه بشینیم😅
نه عزیزم آدمو به....میندازن
اصلن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.