۶ پاسخ

میریم مناطق عشایری تو جنگل با سنگ چخماق آتیش روشن میکنیم هیزم جمع میکنیم از اب چشمه هم اب میخوریم
این ایده که به ذهنم رسید

هیچی هرچی به سر همه مردم بیاد سر منم میاد . ولی در حد توانم پاور لامپ شارژی گاز پیکنیکی رو اماده میکنم که تو شرایط بحرانی یه کوچولو امادگی داشته باشم. هرچند هیچوقت همه این اتفاقات باهم نمیوفته هرچی هم بشه زود برطرف میکنن نهایتا یکی دو روز نباشه

متاسفانه باید همه چیز رو پیش بینی کرد...
یه پیک نیک و کپسول گاز با شمع یا چراغ هایی ک باتری خورن باید توخونه باشه
ولی همچنان سخته اینجوری زندکی کردن 😔

من خیک عصبی گرفتم با فکر این داستان

من نمیخام بهش فکر‌کنم اگه بهش فکر کنم استرس شدید میگرم

چرا بدون برق و...؟؟

سوال های مرتبط