۸ پاسخ

همینجوری پاهاشو بای روسری یا پارچه ای شل ببند تا فکر کن قنداقه خوابش ببره

یه ذره بزرگ نیست واسه قنداق؟
😂😂😂😂

قنداقش کن بابا چه اشکال داره مگه به بچه حس آرامش میده دخترم نمیدونم پنج ماهگی بود یا شش ماهگی یه شب بدون قنداق خوابید فکر کردم که دیگه از سرش افتاده ولی هنوز که هنوزه با یه دستمال سفید دستاشو دور پیچ میکنم پاهاش بازه اینجوری

تصویر

ماشاءالله به دخترت عزیزم
خدا برات نگهش داره

والامگه راهی داره منم باپتوش قنداقش میکنم

امان از دست این بچه ها به همه جیز زود عادت میکنن

من با پارچه موسلین میبندم
گاهیم نمیبندم

فهمیدی به منم بگو 😂😂😂

سوال های مرتبط