خونمون بوی نینی گرفت💕🥰

تصویر
۱۹ پاسخ

عزیزمممم مبارکا باشه ایشالله ب سلامتی بغل بگیریشون

ای جونم🥹😍

ای جانم

ای جان عزیزم

ای خدا ، خدا حفظ کنه دوتا عشق وارد خونه میشن ایشالا در پناه خدا باشید 💝

ای ننه مبارکههه

عزیزم‌شما برای ساک‌بیمارستان دوقلوها،چه سایز لباسی خریدی؟
دوصفر ؟ صفر یا سایز یک؟

به به مبارکه. ولی من هیچ کدوم از لباساشو‌نو نشستم

نخیرم کجای کاری فعلا بوی مایع شوینده گرفته
بذار نی نی بیاد بغلت تازه اونموقع بوی نی نی میپیچه🤤🤤🤤🤤

وای چقد خوبه دوقلو😍😍

😍😍😍❤️❤️❤️❤️

چ‌سایز لباس های گرفتی چند دست

بسلامتی عزیزم

عزیزم با دست شستی یا مینی واش؟

عزیزم حوله و اغوشی اینارم شستی!؟یا فقط لباسا

عزیزم از چه شوینده ای برای وسایلش استفاده کردی؟

ای خداااا🥹🥹🥹

🥹✨اخ خودا

واااییی ننه ننه😍چقد خوبه

سوال های مرتبط

مامان جانان 🫶🏼 مامان جانان 🫶🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙امیررضا💙 مامان 💙امیررضا💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۷ ماهگی
مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی