۵ پاسخ

نرماله دختر من تو دمای 22 درجه با یه رکبابی بازم گرمشه ولی دستو پاش سرده جوراب و دستپوش تنش میکنم

طبیعیه

طبیعیه عزیزم قنداقش کن

برا دختر منم بعضی وقتا اینجوریه

عزیزم همه نوزادا همینجورین

سوال های مرتبط

مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 ۱۱ ماهگی